Založ si blog

Etalón našej spravodlivosti pani ministerka

Pred chvíľou som dopozeral pravidelnú reláciu ,,Na telo“ nemám rád moderátora, ale čo už. Napriek jeho tendenčnosti, som to dopozeral do konca. Okrem toho že tá pani ministerka vyhlásila, že neodstúpi ma zaujala aj jej odpoveď na tri otázky kde sa odpovedá ÁNO-NIE. Otázka 2 znela: Má Igor M. vrátiť vysokoškolský diplom? Odpoveď ministerky spravodlivosti nášho štátu bola: NEODPOVIEM, no čo si o tom mám myslieť, keď ministerka takto odpovie. Po včerajšej relácii PUMPA, kde vo vybranej spoločnosti sa hovorilo o mŕtvom M.L a dnešnej NA telo som na 100% presvedčený, že pani by mala odstúpiť. Aká spravodlivosť, keď ani ona, ministerka, si nemôže povedať jedno, iba jedno malé ÁNO – mal by vrátiť VŠ diplom. Kedysi sa tomu vravelo poplatný režimu a to platí aj dnes. Smola, že máme takúto ministerku, ku ktorej už nemôžem pridať spravedlivosti.

Doplnenie výsledkov premiérovho skríningu + ako to vidím ja.

27.01.2021

Neviem od koho dostáva premiér výpočty ohľadne testovania, ale odo mňa nie. Množia sa ohlasy na zlé tabuľky premiéra za rôzne mestá,dediny. Je to amaterizmus či zámer? Neviem, sami posúďte a zamyslite sa : Po sobote boli výsledky v nedeľu na obed paráda tak rýchlo. Na testovanie prišlo 1.3 milióna občanov,večer už boli súčty aj z celého týždňa asi 1,8 mil. Koľko [...]

Pán Krajniak haló,haló zobuďte sa. Prečo???

22.01.2021

Nuž preto, že sú tu ľudia, ktorí si nemôžu zohnať prácu v tejto psej dobe a vy nerozmýšľate, ako im pomôcť! V prvej vlne ste rozšírili dĺžku poberania podpory v nezamestnanosti o 4 mesiace, ale iba do augusta 2020. Nebolo to moc rozumné, ale dobre, aspoň niečo. Malo sa zaviesť predĺženie všetkým o aspoň mesiac či dva a nie ako vy že jeden bral 10 mesiacov a druhý 6. [...]

Čudné výsledky z Trenčianskeho testovania

26.12.2020

Dnes som si prečítal hodnotenie testovania v Trenčíne: Úspešnosť testovania AG testami je 99,8 % (fíha),čo uverejnili skoro všetky médiá. Po prečítaní zadávajúcich údajov z čoho vypočítali tú veľkú úspešnosť AG testov mi môj sedliacky rozum pošepkal ,,nejak im to nesedí“. Tak sa obraciam na Vás pomôžte mi s rátaním. Zadanie príkladu je: 560 pozitívnych [...]

Baerbock, Netanjahu

Hádka kvôli Gaze? Nie sme ako nacisti, nahneval sa Netanjahu na nemeckú ministerku

20.04.2024 14:00

Počas návštevy nemeckej šéfky diplomacie Annaleny Baerbockovej v Tel Avive došlo k ostrej výmene názorov medzi ňou a izraelským premiérom, ktorý poprel, že by ľudia v Pásme Gazy hladovali.

Peter Pellegrini

Podpredsedovia alebo Šutaj Eštok. Nový šéf Hlasu bude známy na prelome mája a júna

20.04.2024 13:07, aktualizované: 13:40

Milan Majerský predpokladá, že poslanci KDH zahlasujú za zvolenie súčasného ministra Richarda Rašiho do funkcie predsedu parlamentu.

armáda usa

Americké jadrové zbrane bližšie k Slovensku? Na svojom území ich chce mať aj Poľsko

20.04.2024 12:46

Americké jadrové zbrane sú od novembra 2009 v Belgicku, Nemecku, Taliansku a Holandsku.

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 19077x
Priemerná čítanosť článkov: 4769x

Autor blogu

Kategórie