Založ si blog

Doplnenie výsledkov premiérovho skríningu + ako to vidím ja.

Neviem od koho dostáva premiér výpočty ohľadne testovania, ale odo mňa nie.

Množia sa ohlasy na zlé tabuľky premiéra za rôzne mestá,dediny. Je to amaterizmus či zámer? Neviem, sami posúďte a zamyslite sa :

Po sobote boli výsledky v nedeľu na obed paráda tak rýchlo. Na testovanie prišlo 1.3 milióna občanov,večer už boli súčty aj z celého týždňa asi 1,8 mil. Koľko ľudí bolo v nedeľu som očakával v pondelok a nič. Vravím si je to ťažké vydrž,počkaj do utorka rána (rátajú to asi na prstoch) a zasa nič,nikde ani zmienka,možno som aj nepostrehol. Tak som netrpezlivo čakal na premiéra z jeho celkovými výsledkami,ktorými nás oboznámil až večer (po 2dňoch), na testovanie prišlo celkom 2,7 mil.

Fíha to som nečakal a to ešte neboli zarátané (alebo boli?) dva dni pondelok a utorok. Z tohto mi vyšlo, že v nedeľu bolo 900tisíc ľudí. Podľa info. z okolia, aj z televízií bola nedeľa omnoho slabšia,nuž ale dobre, veď to povedali sám pán premiér.

Potom prišla streda a bum celkový súhrn 2.949 017 ľudí s pozitivitou 1,24%. Joj tá uvedomelosť našich spoluobčanov krása. Za dva dni skoro 250 tisíc.

Priatelia, tak či onak, mne sa tie počty nezdajú a čo Vám???

No poďme ďalej.

Najhorší výsledok v testovaní dosiahol okres Dunajská Streda s pozitivitou 3,31 %. Dosť vysoko to rúbu,nuž čo už, bude sa testovať.

Zrazu čítam článok o ZVJS (vydala TASR),bože to je katastrofa. Ľudia vo väzniciach o ktorých sa stará štát dopadli najhoršie,ale to už o tejto ustanovizni vieme.

V dňoch 19.1-26.1 bolo 440 pozitívnych z 5134 testovaných väzňov = 8,57% Toto je najhorší výsledok celoplošného skríningu.

Ak by som do toho pripočítal aj príslušníkov a zamestnancov ZVJS v počte 5469 z toho pozitívnych 92, vyšlo mi celkom10603 ľudí,z toho pozitívnych 532 =5,02% aj tento výsledok patrí do popredia.

Aké ponaučenie z toho plynie:

Lockdown nepomáha, ani v povinnej bubline ZVJS.

Staraj sa o seba sám, lebo štát Ti nepomôže.

PS Ľudia dávajte na seba pozor a hlavne na svoje zdravie.

Pán Krajniak haló,haló zobuďte sa. Prečo???

22.01.2021

Nuž preto, že sú tu ľudia, ktorí si nemôžu zohnať prácu v tejto psej dobe a vy nerozmýšľate, ako im pomôcť! V prvej vlne ste rozšírili dĺžku poberania podpory v nezamestnanosti o 4 mesiace, ale iba do augusta 2020. Nebolo to moc rozumné, ale dobre, aspoň niečo. Malo sa zaviesť predĺženie všetkým o aspoň mesiac či dva a nie ako vy že jeden bral 10 mesiacov a druhý 6. [...]

Etalón našej spravodlivosti pani ministerka

17.01.2021

Pred chvíľou som dopozeral pravidelnú reláciu ,,Na telo“ nemám rád moderátora, ale čo už. Napriek jeho tendenčnosti, som to dopozeral do konca. Okrem toho že tá pani ministerka vyhlásila, že neodstúpi ma zaujala aj jej odpoveď na tri otázky kde sa odpovedá ÁNO-NIE. Otázka 2 znela: Má Igor M. vrátiť vysokoškolský diplom? Odpoveď ministerky spravodlivosti nášho [...]

Čudné výsledky z Trenčianskeho testovania

26.12.2020

Dnes som si prečítal hodnotenie testovania v Trenčíne: Úspešnosť testovania AG testami je 99,8 % (fíha),čo uverejnili skoro všetky médiá. Po prečítaní zadávajúcich údajov z čoho vypočítali tú veľkú úspešnosť AG testov mi môj sedliacky rozum pošepkal ,,nejak im to nesedí“. Tak sa obraciam na Vás pomôžte mi s rátaním. Zadanie príkladu je: 560 pozitívnych [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 19055x
Priemerná čítanosť článkov: 4764x

Autor blogu

Kategórie